Just chilling.


Hejdär! Har haft en minst sagt fullspäckad vecka och helg. Veckodagarna har väl rullat på som vanligt, skola, stallet, träning, osv. Sen i fredags passade jag och emil min systers kompis bella och hennes lilla syster Astrid. Hade det jätte mysigt, badade bubbelpool/badbalja, åt godis, kollade film och lekte en massa. Så jäkla gullig unge Astrid är! Sen blev vi körda hem till mormor och morfar, så har emil och jag bott där hela helgen och passat stall,hästar, hundar och katter. Har haft det jätte mysigt med brasa, promenader, lagat mat tillsammans och massa sånt. Mormor och morfar var nämligen i Tyskland så vi passade deras hus åt dem. Har varit hemma ett tag nu, ätit och snackat i telefon med älsklings sara. Mina kusiner var också här en sväng så jag mös lite med dem. Snart kommer Emil hit sen kör joel oss hem till honom innan bb börjar! Hoppas er helg varit najs! puss ♥

/ Josefine

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback