I don`t even care.

Hejdär! Har haft en grym vecka hittils! Det har i och för sig bara gått två dagar, men ja! Igår gick jag i skolan till 12, hade redovisning där vi skulle hålla tal inför hela klassen vilket var en aning nervöst, men det gick bra till slut! Höll det för min älskade mimmi! ♥ EFter skolan gick jag och köpte present till min syster eftersom hon fyllde år, emil följde med mig. Stack därefter hem, gav michaela sina 2 aaaassnygga tröjor somjag köpt till henne. Därefter kom sara så snackade vi en massa och umgicks, hihi mys! Sen färgade min syster mitt hår och därefter begav jag mig till emil där jag vi kollade bb, och där jag sedan sov! Idag har jag varit istallet, och ska nu iväg och träna! Härligt! Vi hörs gullisar! puss ♥



hahah, söt sara!

/ Josefine

K O M M E N T A R E R
posted by: Mimmi

Underbart tal hjärtis, riktigt riktigt fint! <3

2012-03-20 @ 18:53:52
hemsida: http://mtrends.blogg.se/
posted by: sara

måste med ge att jag är jäkligt snygg på den bilden ;)

2012-03-22 @ 19:15:02
hemsida: http://ssarapersson.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback