3 månader ♥

Hejsan!
Det har varit en lång skoldag i dag vilket ledde till att jag hade huvudvärk under hela eftermiddagen. Tröstade mig själv genom att köpa en massa godis, läsk och tuggumi att kränga på bussen till mormor och morfar. Red en stund på en lite stökig Salvia och har precis kommit hem. Har även hunnit duscha och skriva klart mitt personliga brev som jag ska lämna till min praktikplats imorgon. Ska nämligen dit och presentera mig. Är en aning nervös, men det löser sig! Nu ska jag packa och sedan ta bussen till Emil. Vi har 3 månader i dag så ska fira det med att laga en 3 rättersmiddag tillsammans. Tar med mig kameran och bjuder på ett par bilder sen. Hoppas er dag har varit bra! pusss! ♥



/ Josefine

K O M M E N T A R E R
posted by: Mimmi

ni är för söta! avgudar er heehehe

2012-03-07 @ 19:35:04
hemsida: http://mtrends.blogg.se/
posted by: Emil

Visst är vi :D

2012-03-08 @ 09:04:07
posted by: Josse

hahahah sötisar ;* <3

2012-03-08 @ 09:31:21

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback