HEMMA IGEN!

Hejsan! Har haft ett väldigt långt uppehåll härifrån som jag antar att ni märkt. Har varit i dalarna med emil hela lovet och åkt skidor och sånt där. Har haft det jättemysigt men har saknat alla här hemma så klart. Kom hem igår, sov hos emil då eftersom vi kom hem mitt i natten. Idag har jag packat upp och träffat Sara och Malin en stund. Gick hem och sa hej till min familj som varit borta på cup hela dagen så träffade dem inte från nu. Fick mina påskägg, åt lite och sådär. Om en stund kommer Malin hit. Ska läsa min älskade solo under tiden. Hoppas ni haft ett bra lov! 
puss ♥





2 av hundra-tals bilder vi tog. Fattar inte varför dem blir så suddiga eftersom dem inte alls är det på datorn, men aja.

/ Josefine

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback