Am i back?

Hola amigos! Har haft en superbra helg! I fredags slutade jag tidigt och stack till stan och därefter till stallet. Åkte hem, duschade och fixade mig liten snabbt sen hade vi kalas för mamma och moster som fyllt år. Dem fyller år på samma dag men moster 7 år efter mamma. Lite ball ändå. Emil var också med, sen stack han hem och jag stack till malin.

Satt hemma hos henne och snackade en massa vilket var jävligt skönt. Så himla länge sedan.. :( Gick hem, sov och på lördagmorgon hade vi match. Tyvärr förlorade vi men reslutatet var verkligen inte rättvisst. Därefter kollade jag A-lags match med Sara och sen drog jag till Emil. Vi åkte och åt pizza med min pappa och hans kompis. Jätte mysigt! Länge sedan jag träffade min pappa sist! Stack sen hem till Emil och sov, och idag hade jag hopp träning klockan 3 och därefter stack jag hem, duschade och stack till pizzan och åt med Sara. Satt och snackade en massa sen drog vi hem till mig ett tag. Har precis kommit hem till Emil och stannar här inatt.

Imorgon har jag bara lektion mellan 10-11. Jävligt skönt. Hoppas allt är bra med er. Det var ett tag sedan! 



Syster, kusin och älskling på bild från i onsdags då vi var på cirkus!

/ Josefine

K O M M E N T A R E R
posted by: Mikael

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

2012-12-06 @ 21:01:40
hemsida: http://forum.modekampanj.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback